zhotovení internetových stránek

tuto diskuzi holky ,zkusím založit a bude hlavně o instrukcích,jak si zhotovit své stránky na netu.pokud máte nějaké zkušenosti prosím písněte.nejlépe nějaký postup pro vytvoření stránek od samého začátku!!!!
3.12.2007

Diskusi založil(a) 3.12.2007 beruska11

beruska11 13.1.2008 13:17

reagovat moudrasova2 19.11.2010 23:11  54%    +  -

Já jsem založila stránky na webnode pro školku a je to super... hlavně tam nalítají reklamy jako na jiných stránkách zdarma. Ted mám problém - potřebuji založit stránky pro náš klub a je potřeba, aby část věcí byla pouze pro členy klubu (např. zápis ze sezení klubu), část bude veřejně přístupná - akce, foto...myslíte, že to jde na webnode nějak podchytit? V případě školky to neřeším, mám přístupné vše a už si nepamatuji, zda při založení byla nějaká volba o přístupu na stránky. A hlavně jsem pouze laik a samouk

reagovat tintitko 29.8.2009 21:59  16%    +  -

Marti: Jsem taký laik. Zkus webnode.cz

reagovat Crewmanek 20.3.2009 20:35  5%    +  -

Mam radu www.stargen.cz ale neni to zadarmo:) zadarmo je dobré webnode.cz dle mě:)

reagovat jabo 3.12.2008 23:19  16%    +  -

Ahojte, narazila jsem na tuhle diskusi a chtěla bych poprosit o radu. Mám od léta stránky na webgarden:http://www.jannab.mistecko.cz/. Chtěla jsem změnit ten obrázek (mraky), který je tam nastavený, ale nějak mi to nešlo. Pokusila jsem se, ale pak se mi to celé rozhodilo. Nevěděl by někdo, co se s tím musí udělat, aby tam šla vložit jiná fotka? Díky.

reagovat Elušena 13.8.2008 10:39  8%    +  -

Ahojte, několikrát jsem se pokoušela o stránky, ale prostě nemám asi ty správný vlohy pro jazyk HTML, takže jsem to pořešila blogem. Už ho mám asi 3 měsíce a docela mi to vyhovuje, není s tím problém. Mám blog na serveru blog.cz, ten se mi z našich dostupných zdá nejlepší, taky má ochotnou uživatelskou podporu, která pomůže vyřešit sebemenší problém. Jsem s blogem fakt spokojená

reagovat Marti 30.1.2008 12:32  18%    +  -