Jak nastartovat metabolismus?

Začala jsem dietit.Výsledky byly pěkné,ale nějak se mi zpomalil metabolismus.Jsem z toho unavená a trávení celkově taky už není to,co bývalo.
Máte-li někdo zkušenosti,rady a tipy,jak na to,šup sem.

5.1.2008

Diskusi založil(a) 5.1.2008 datli

reagovat TerezaL 11.9.2012 10:08  5%    +  -

Ahoj Sisi,
obecně metabolismus zrychlíš tak, že začneš jíst pravidelně, alespoň 5x týdně a taková jídla, která obsahují hodně vlákniny, tělo musí více pracovat, aby je vstřebalo. Tj. například nahradit bílé pečivo celozrnným, dávat hodně ovoce a hlavně zeleniny. Luštěniny, ale i maso, nevynechávat přílohy. K tomu je potřeba aerobní pohyb, tj. chodit běhat, jezdit na kole, nebo i rychlé procházky, vše v mírném režimu, tj. tak, abys při tom třeba ještě zvládla mluvit. Má to smysl podpořit i vhodnými doplňky stravy, na což nejsem odborník, za sebe můžu doporučit pivovarské kvasnice (Pangamin), které pomáhají nastavovat optimální metabolismus. Tereza

reagovat sisi 8.9.2012 18:37  1%    +  -

měla bych zájem o rady k hubnutí.Mám špatný metabolismus a učím se pravifdelně pít.Pomůžeš mě?

reagovat Valerie 18.5.2012 10:37  1%    +  -

Hledala jsem konkretni rady, ale...Jako vsude, sama reklama!
Jsou tu jen ti, co chteji neco prodat. Jen a jen kecy typu Moje vlaknina lepsi nez jejich. Kupte si vlakninu v lekarne! Usetrite penize a nebudete zklamani.

reagovat wpNKnLIecKYmuSK 24.10.2011 19:33  1%    +  -

If I commuincaetd I could thank you enough for this, I'd be lying.

reagovat donny0007 30.6.2011 16:34  5%    +  -

doporučuji doping, kávičku s ganodermou a ženšenem na povzbuzení, je moc dobrá :)

http://www.fin-fm.cz/kava-arabica-s-ganodermou-reishi.html

reagovat zuzak 25.4.2011 17:04  35%    +  -

...Jako pomocníky v období redukce váhy mohou posloužit některé doplňky stravy. Zázraky do několika dnů neslibujeme, také nemáme v úmyslu tvrdit, že co nezvládly diety, půsty a cvičení, zařídí naše produkty.