Výroba domácího jogurtu bez jogurtovač

Ahoj,
zaujala mě možnost dělat si domácí jogurt. Pokud máte nějaké osvědčené recepty, rady a doporučení, tak si ráda nechám poradit. Jsem úplný začátečník :-)))
Díky
Jana
18.1.2008

Diskusi založil(a) 18.1.2008 JanaSe

reagovat lotka4 18.2.2017 19:05  73%    +  -

jana26: taky se na jogurt chystám ,ale bez jogurtovače sem se bála

reagovat jana26 8.2.2017 15:11  13%    +  -

Alba: ..nejlepší výsledky jsem měla s jogurty Danone, za 4 hodiny krásný tuhý jogurt i pom zamíchání

reagovat jana26 8.2.2017 15:09  13%    +  -

Alba: asi to bude tím selským jogurtem , druhem jejich kvasinek, selský ihned syrovátkuje(odděluje se syrovátka), a mně syrovátkuje jogurt když ho dělám při vyšší teplotě ....přes 40 st. zkus nižší teploty udržování a dobu max. 5 h-6 hodin

reagovat jana26 8.2.2017 15:06  13%    +  -

ahoj všici, jen taková poznámka když tady vidím, že máte jogurt za 24 hodin...............................................já mam jogurt vždy tuhý za 4 hodiny, vyhřeju mléko na 80 st. a pak zchladím na 42st. naočkuju jogurtem z Lidlu,dám do vyhřátých skleniček a udržuju na 38-40stupních ty 4 hodiny, jedno už jak, jestli v troubě nasucho nebo ve vodě s teploměrem, nebo v peřinách.....DOKONCE JSEM NEVĚŘILA TĚM BLÁBOLŮM, ŽE Z KRABICOVÉHO SE JOGURT NEUDĚLÁ.....JE TO OPRAVDU KEC, UDĚLÁ SE JOGURT STEJNĚ TUHÝ A DOBRÝ, A a vždy jsem dělala jogurt i z obyčejného mléka 1,5%tuku a byl vždy tuhý a dobrý

reagovat Alba 2.3.2016 9:39  5%    +  -