Zařízení Domací kuchyně a její údržba vybavení

Jsem Studentka 2 ročníku oboru Provozu Služeb,a je to něco jako rodinná škola učí se tam ruzný věci pro život.Navrnout si místnost(kuchyn,obývací pokoj,dětský pokoj,...) Jednou jsem dostala navrhnot pokoj.Je to už 2 výučak.ted
se učím o kuchyni ,a
zjistila jsem že u zavěreček budou Kuchyně. Tak pokud budu psat na tohle téma písemku tak mužu přidat nákres a mám to.Moc by mě zajímalo,jak jste si kuchyn navrhli jestli sami nebo ve kuchynském studiu.

3.1.2011

Diskusi založil(a) 3.1.2011 reskator

reagovat 5Fanny5 23.10.2017 23:09  5%    +  -

a postupem času ještě více :D za tch pár let co je na trhu :D :D

reagovat SeveNLindsey7 18.10.2017 14:24  5%    +  -

Takže idndukci doporučujete hodně, co čtu...

reagovat reskator 4.3.2011 19:01  45%    +  -

andyst:Jde o učební obor Provozu Služeb je to něco jako rodinná škola

reagovat reskator 4.3.2011 18:55  45%    +  -

Rozmarýna:Je to téma domácí kuchyň

reagovat cacorinka 10.1.2011 20:38  43%    +  -

Rozmarýna: Já plyn nikdy neměla,bojím se ho,co vím od kolegyn z práce moc si plyn nechvalili,vařím na elektřině i peču a jsem spokojená,sklokeramická deska i když jsem se ji bála mi moc vyhovuje,mikrovlnku mám také hezky drahou,ale u nás moc nejede,muž ji nemusí,radší ohřívám ,máme ji teměř na paradu v lince sedí nádherně.

reagovat Januska.123 7.1.2011 12:23  52%    +  -

exilim: tak výměna by neměla být velký problém. Všude mají velký výběr typu a provedení. Záleží jenom na rozteči mezi upevňovacími šroubky.

reagovat exilim 7.1.2011 12:10  70%    +  -

Januska.123: tak já si je mohu vyměnit a silně o tom uvažuji...

reagovat Januska.123 7.1.2011 9:51  52%    +  -

exilim: k madlům se přikláním těm obloukovým. O ty neukončené na horní skříňce jsem si jednou dala pěknou šlupu do hlavy o ten konec. Nechci domyslet, kdyby dítě nalítlo obličejem na tu tyčku u spodní skříňky.