povinné očkování ( hledám )

Hledám maminky co nenechaly naočkovat svoje děti.Které o tom uvažují a které nenechají... prosím o zkušenosti jak se jim o to podařilo
9.4.2015

Diskusi založil(a) 9.4.2015 gabka22

 
 

reagovat Divizna 19.5.2015 18:55  100%    +  -

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/zdravi/1661-britsti-vedci-uznali-ockovani-nefunguje-mlada-lekarka-nasla-dukazy-odpurkyne-vakcin-je-ceskou-lekarkou-roku-nicivy-stroj-farmabyznysu-jede-vesele-dal.htm

reagovat nesssik 19.5.2015 10:31  5%    +  -

Celekm mě zajímá. jak dopadne ten navrhovaný zákon k povinnému očkování :)

reagovat Elaa 15.5.2015 8:39  100%    +  -

Divizna: hezké. kolikrát sem si říkala,když někdo ze spolku Sis. posměšně žvanil v nějakém rozhovorua ego mu stříkalo na všechny strany... u takových lidí si říkám - všeho dočasu....

reagovat Divizna 15.5.2015 8:28  100%    +  -


Tribune.cz - pacienti zvolili lékařem roku Ludmilu Elekovou
4.05.2015 11:36
Zdroj: www.tribune.cz
Autor: ivb
V anketě Lékař roku v kategorii Praktický lékař zvítězila známá odpůrkyně očkování MUDr. Ludmila Eleková. Redakci MT to potvrdil Jiří Hlaveš z Unie pacientů, která anketu vyhlašuje. MUDr. Eleková je praktická lékařka z Prahy, která se zabývá také homeopatií.
Očkovat není nutné žádné děti. Byla bych ráda, kdyby lidé konečně pochopili, že je irelevantní bavit se o závažnosti nemoci jako o kritériu vhodnosti očkování. I u závažných nemocí platí, že očkování proti nim oslabí imunitu proti všem infekcím, včetně té, proti které se očkuje.“
Za tyto výroky získala MUDr. Ludmila Eleková v roce 2013 cenu Bludného balvanu, který uděluje Český klub skeptiků - Sysifos. Toto sdružení mimo jiné shromažďuje a rozebírá aktivity, které jsou v rozporu se současným vědeckým poznáním. Cenu udělilo lékařce především za argumentaci proti očkování:
„Nepopírám, že existují lidé naočkovaní horem dolem, kteří jsou zdraví. Mohou hovořit o štěstí.“
„Děti často po očkování přestávají broukat a žvatlat, až na měsíce, přestanou se usmívat a omezí oční kontakt, jsou plačtivé nebo naopak apatické, špatně spí, můžou se objevit febrilní křeče.“
„Obrna se nevymítila očkováním, ale změnou diagnostických kritérií.“
„Studie potvrzují, že když zdvojnásobíte počet vakcín, zdvojnásobíte kojeneckou úmrtnost v dané zemi. Očkování děti zabíjí.“
Výsledky ankety Lékař roku ale ukazují, že MUDr. Eleková dokázala svými argumenty mnohé pacienty přesvědčit.
Podrobnosti o výsledcích ankety připravujeme.
ivb, www.tribune.cz
http://www.tribune.cz/clanek/36043-pacienti-zvolili-lekarem-roku-ludmilu-elekovou

reagovat Elaa 30.4.2015 17:14  100%    +  -

http://www.kanal22.cz/clanky/zdravi/ockovani-a-antikoncepce/jake-nezadouci-ucinky-melo-vase-dite-po-povinnem-ockovani-.html

reagovat Divizna 30.4.2015 9:53  100%    +  -

http://www.avalon-uh.cz/AKCE.PHP?ID=208

reagovat Lesja 29.4.2015 17:09  82%    +  -

Divizna: díky za odkaz - ty příspěvky jsou místy opravdu překvapivé. Jsem moc ráda, že jsem si to mohla přečíst

reagovat Divizna 29.4.2015 15:15  100%    +  -

Zatím pouze záznam z rozpravy. Doporučuji k nahlédnutí, jsou tam zajímavé příspěvky.

http://www.psp.cz/eknih/2013ps/stenprot/027schuz/s027005.htm

reagovat Divizna 28.4.2015 19:33  100%    +  -

Pema002: Celkem nic nového taky nečekám, ale přiznám se, že od rána sleduju, kdy se výsledek někde objeví...

Poslanci zdravotního výboru nevyslyšeli volání veřejnosti po zmírnění sankcí v souvislosti s povinným očkováním a po zavedení odpovědnosti státu za jeho závažné nežádoucí účinky. Naopak v návrhu novely zákona o ochraně veřejného zdraví ponechali sporné ustanovení, které má nově umožnit očkování dítěte bez souhlasu nebo i proti vůli rodičů. Návrh jde v úterý 28. 4.

reagovat helza 28.4.2015 19:20  100%    +  -

Pema002: ne, připravují nový, který bude tolerantnější.

reagovat diblinda 28.4.2015 15:30  93%    +  -

Pema002: jelikož se hrabu denodenně v hnoji a hlíně, tak raději ten píchanec, kolikrát si ani nevšimnu, že jsem se někde o něco škrábla

reagovat Pema002 28.4.2015 14:44  71%    +  -

helza: jo a co to je za zákon? ten který ukládá pokuty pediatrům pokud nebudou očkovat a hlásit ty, kteří očkování odmítají? nebo ten, který má postihovat školky, které budou přijímat nenaočkované děti?

reagovat Pema002 28.4.2015 14:43  71%    +  -

diblinda: stačí si nechat odebrat protilátky a zařídit se podle toho. Já třeba bych si další očkování bez odebrání protilátek píchnut nenechala. Tchán tetanovku nějak zazdil. šel po patnácti letech a nechal si udělat odběry a řekli mu, že hladinu protilátek má vysokou ještě tak na pět let

reagovat diblinda 28.4.2015 14:41  93%    +  -

o mně osobně dalo dost velký problém ukecat dokorku, aby mně píchla očkování proti tetanu dřív než po 15 letech, přeci jen pracuji v dost rizikovým prostředí, byla jsm zvyklá na desetiletý interval

reagovat helza 28.4.2015 14:20  100%    +  -

Nicméně, v tuto chvíli připravuje vláda nový zákon o povinném očkování, jednak mnohem tolerantnější vůči těm, kteří očkovat dítě nechtějí, chtějí uzákonit odklad očkování a individuální plán.

reagovat Pema002 28.4.2015 14:13  71%    +  -

fata: jo s tím jídlem máš pravdu. vždyť tady ještě v roce 53 nebyl dostatek jídla a do tohoto roku bylo jídlo přidělováno na základě potravinových lístků.

ještě bych zareagovala na příbalové letáky a nežádoucí účinky. Ano, každý lék má nežádoucí účinek a má jich mnoho. ale narozdíl od očkování se mohu dobrovolně rozhodnout jestli si ten lék vezmu nebo nevezmu. Hodněkrát se mi stalo, že jsem prostě doktorovi řekla, že daný lék nechci ať mi napíše něco jiného.

reagovat fata 28.4.2015 13:33  49%    +  -

helza: Ano, uprchlíci jsou velké hygienické riziko. Tím se ale nikdo nezabývá. Lepší je šikanovat tuzemské matky.

reagovat fata 28.4.2015 13:31  49%    +  -

Jsem dočetla ženy diskusi - a příměr, že z dříve (údajně) běžných rodin s 10-15ti dětmi přežily jen kvůli neexistenci očkování jen asi 2, je tedy přitažený za vlasy...
Myslím, že s vynálezem hygieny a po 2 sv. v. s vynálezem antibiotik si nepamatuju v Evropě nějaké rozsáhlé epidemie infekčních chorob.
Problém vidím spíš v chudobě obyvatelstva a hlavně v nedostatečné výživě než v neaplikaci vakcín.
Ještě já jako dítě v 70-tých letech - pamatuju podvyživené spolužáky, které školní lékař běžně každoročně odesílal do ozdravoven. Dnes to máme naopak - do ozdravoven by se měly posílat děti obézní tj. "v příliš blahobytném stavu" - ale předpokládám, že tím se bohužel dnes v 21-tém století nikdo nezabývá.

reagovat Pema002 28.4.2015 12:53  71%    +  -

fata: to je právě to co jsem zažila já. Já jsem si prosadila rozložit očování a začít jen trojkombinací a i ta u nás byla fatální - pravděpodobně to u něho vyvolalo otok na mozku. Tu poslední dávku jsme dávali až ve druhým roce a to co se dělo hodinu po očkování a následovalo to dalších deset dní, to si málokdo umí představit.
v sousedním baráku mají holčičku, která se po poslední dávkce hexy složila a 3/4 roku trávila po nemocnicíh. je o rok starší než syn ale díky tomuto je ve vývoji (jak fyz. tak psych. tak o dva roky pozadu).
takže já to za hysterii nepovažuju, já jsem celkem ráda, že se ta diskuse tady v ČR nějakým způsobem otevřela, nicméně chtělo by to trochu tolerance z obou stran

reagovat fata 28.4.2015 12:49  49%    +  -

Pema002: Když se očkovalo před cca 30-ti lety, tak reakce na očkování trvala nejvýš ještě ten další den ,trošku zvýšená teplota maximálně. Když jsem ale viděla současnou reakci u 6-ti týdenní vnučky na první injekci čehosi (hexavakcíny? nevím, děti mám dávno odrostlé)...ta "reakce" spočívala asi v týdenním průjmu, několikadenním neutišitelném zuřivém pláči, horečce...takže další injekce už nenásledovaly ani následovat nebudou (vnučka nežije v ČR).
Kdybych to nezažila na vlastní oči ve vlastní rodině, tak si taky pomyslím něco o hysterii a "módě neočkovat". Myslím, že současný systém (přebujelé??) vakcinace je stejně v čr neudržitelný...

reagovat helza 27.4.2015 19:55  100%    +  -

Elynor: Pousmála jsem se. Přesně to o těch 10 - 15 dětech a dvou přeživších jsem někde psala i já.

reagovat helza 27.4.2015 19:52  100%    +  -

Divizna: Omlouvám se, jsem matematik a tak se vyjadřuji. Konstanta vůbec neznamená, že ji znám, pouze to, že je neměnná, i když ji neznám, i když ji vidí každý jinak.

reagovat Divizna 27.4.2015 17:26  100%    +  -

Pema002: souhlas

reagovat Pema002 27.4.2015 13:43  72%    +  -

Elynor: k té hysterii.. já to beru z obou stran. když jsem se tím zabývala, tak jsem jen žasla, jak podle jsou obě skupiny (očkovači i neočkovači) argumentovat, schazovat se, strašit lidi. Bylo mi z toho na zvracení.
Můj názor je, ať si každý očkuje nebo neočkuje co chce, protože následky at už špatných reakcí na očkování, nebo nemoci v důsledky neočkování si vyžere sám. a já zastávám ten názor, že když se očkuje, vždy je tam riziko, že se něco podělá, kdežto, když se neočkuje, tak se dotyčný s tou nemocí ani setkat nemusí.
nikdo neví kdo si toho černýho petra vytáhne.
a odsuzování, jo vy neočkujete, jste strašná matka, se mi fakt nelíbí

reagovat Pema002 27.4.2015 13:39  72%    +  -

Elynor: tak ale snad nemůžeš porovnávat dobu před 80 lety a ted. Hygienu máš na jiný úrovni, je dostatek jídla, zdravotnictví a léky úplně někde jinde.
v německu povinnost není a kopou se tam masové hroby? i když bude očkování nepovinné, stejně bude proočkovanost vysoká akorát tu nebude tak dusno. Oni i někteří lékaři se systémem očkování nesouhlasí. Znám osobně lékaře, který je primářem dětského oddělení a ani jeden jeho vnuk není očkovaný.

my třeba máme individuální očkovací plán, z důvodu autoimunitních chorob v rodině, a jen si ten individuální plán vydupat byl docela mazec. s tím, že poslední dávka infanrixu byla kritická a od té doby jsem se zařekla, že další očkování prostě nedám. Ono když vidíš, jak to s tím dítětem cvičí. x dní máš doma v kuse plačící dítě a ty nevíš co máš dělat, tak věř, že si opravdu další postup rozmyslíš.
Já to řekla doktorovi narovinu... další očkování? OK, ale chci aby tentokrát podepsal papír někdo mně, že bere rizika na sebe a v případě problémů si to pěkně vyžere, protože já s tím v na základě našich zkušeností nesouhlasím. Myslíš, že si to někdo vzal na triko?

reagovat Elynor 27.4.2015 13:28  17%    +  -

Pema002: no to je právě chyba, že se málo od lidí vyžaduje odpovědnost - ve všem, nejen když jde o jejich vlastní zdraví. A hysterie kolem očkování je celkem zbytečná, myslím, že nikdo by se nechtěl vrátit do časů, kdy měly ženy 10 - 15 dětí a z toho se dospělosti dožily tři, když měly štěstí, ostatní umřely na nejrůznější nemoci. Které se dneska už téměř nevyskytují právě proto, že se léta důsledně očkovalo. To si ty dámy asi neuvědomují, že jenom díky tomu, že několik generací už očkovaných je, vzniklo natolik bezpečné prostředí, že v něm bez problémů může přežít i neočkovaný jedinec. Ale pokud by se plošně očkovat přestalo, jak dlouho to vydrží, než se zase ty choroby začnou projevovat? Proč zahazovat to, čeho se už dosáhlo, a znova riskovat životy dětí, když je to zbytečné?

reagovat Pema002 27.4.2015 12:29  72%    +  -

Elynor: v tomhle státě nenese odpovědnost nikdo za nic a za tohle by se odpovědnost nést měla? Já si myslím, že pokud dítě onemocní čímkoliv, je to trest pro rodiče dostatečný.
a platit ve školce víc, protože je dítě neočkované? platí tam víc rodiče, kteří dávají záměrně do školky nemocné děti a ty děti roznášejí tu nemoc dál?
a odpověď učitelky, když se vám to nelíbí, tak sem to dítě nedávejte?
mně přijde ta hysterie kolem očkování fakt neskutečná

reagovat Pema002 27.4.2015 12:21  72%    +  -

helza: hele s tím já třeba nesouhlasím (s hrazením si léčby, pokud onemocní neočkované dítě), hradí si léčbu kuřáci pokud onemocní rakovinou plic? hradí si léčbu obézní člověk, který se k obezitě normálně prožral? hradí si léčbu člověk po autenohodě, když ji zavinil svou vlastní vinou, např. nepřiměřená rychlost, opilost atd? Nehradí ;)

reagovat Eviicka 27.4.2015 0:21  39%    +  -

No jo, jenže se bojím, že naše společnost (část lidí) není moc připravená převzít odpovědnost. A skutečně si neumím PRAKTICKY představit, jak pak budou rodiče hradit veškeré poplatky spojené s případnou nemocí neočkovaného dítěte. Víme kam se takové částky mohou vyšplhat... a rukojmím je pak to dítě. Jak se bude třeba prokazovat taková nemoc, co je příznak té namoci, a co už ne atd...
Přijde mi to jen jako utopistická myšlenka, která by spustila byrokratickou válku, ale určitě by nepřinesla řešení současného problému.

reagovat Elynor 26.4.2015 22:55  17%    +  -

Mata69: ano, vyžadovat očkování jako povinnost a nesplnění trestat není šťastné řešení. To je zákon akce a reakce - bude-li někdo rodiče k očkování nutit, vždycky se najde určité procento lidí, kteří se postaví proti tomu, čistě z principu, jak se říká "najust", ne že by nad tím zas tolik přemýšleli. Podobně je to s osvětou - může být na každém rohu stoh informací, a fůru lidí to vůbec nebude zajímat. Lidi jsou od přirozenosti líní, a když nemusí, tak se nějakou osvětou zabývat nebudou. Bohužel je to tak, že velká spousta lidí slyší na jediné - na peníze. V okamžiku, kdy se jim na ně "sáhne", tak se proberou a začnou věc řešit. Takže chci-li mít očkovánu většinu populace, řeknu - tadyhle je očkování zdarma, a kdo to nevyužije, následně tou kterou nemocí onemocní, tak si zaplatí léčbu, nedostane žádnou nemocenskou, nedostane ošetřovačku na dítě, a kdyby to třeba mělo trvalé následky, tak nedostane ani invalidní důchod. Proč? No protože měl možnost tomu předejít, nevyužil ji, tak holt smůla, nemůže čekat, že za jeho chybné rozhodnutí ponese odpovědnost někdo jiný. Podobně by to mohlo být ve školce - dítě není očkované? Fajn, přijmeme ho, ale budete platit o 10, možná 15% vyšší poplatek, než rodiče očkovaných dětí. Proč? Protože vy jste za vaše neočkované dítě přijali jako rodiče vyšší stupeň odpovědnosti, to je vaše věc, ale jestliže chcete tuto vyšší odpovědnost po někom dalším, tedy po učitelce ve školce, holt budete za to víc platit. Jasné, logické. Jo, vy na to nemáte? No to jste si měli rozmyslet dřív. Jenže podobná opatření by byla jaksi politicky nepopulární, a málokdo si troufne popudit si voliče, takže tohle nikdo nenavrhne.

stránkování diskuse:

Váš názor:

Jméno:

Nejste přihlášen(a). Je lepší se nejdříve přihlásit.


Přihlásit na tomto počítači trvale:
  Registrace
diskuse: povinné očkování ( hledám )
Diskusi založil(a): gabka22
přispívání bez omezení
Nástenka - Stát se clenem
Clenové diskuse - Clenové online:
Nacházíte se v sekci:
Diskuse -> Rodina a děti -> Děti a zdraví
Přečtěte si