Děti a jejich postižení

Tato diskuse by měla pomoci všem,kteří mají dítě postižené.A chtěly by si třeba jen popovidat
3.6.2006

Diskusi založil(a) 3.6.2006 ivisek

reagovat Bc.Kulikova 17.2.2018 19:22  5%    +  -

Dobrý den, jsem studentkou speciální pedagogiky a chtěla jsem požádat rodiče ze Zlínského kraje o pár minut vašeho času při vyplňování dotazníku. Dělám výzkum ohledně volnočasových aktivit pro děti se zdravotním postižením v raném věku. Výsledkem výzkumu bude seznam zařízení a služeb, které nabízejí volnočasové aktivity. Posílám odkaz a předem děkuji těm, kteří si čas najdou a vyplní:
https://www.survio.com/survey/d/T7J1U4Q8L5G7H6O1V

reagovat danielado 24.11.2013 19:29  100%    +  -

smoulinkasmoulinka: https://www.facebook.com/groups/spojmese/

Promiň:)

reagovat smoulinkasmoulinka 24.11.2013 16:07  22%    +  -

už jsem našla

reagovat smoulinkasmoulinka 24.11.2013 15:47  22%    +  -

danielado:
v jaké skupině????

reagovat danielado 24.11.2013 15:01  100%    +  -

smoulinkasmoulinka: Ahoj, tady se toho moc neděje, ale na Facebooku ve skupině PD jsou maminky dětí i s tímto syndromem.

reagovat smoulinkasmoulinka 24.11.2013 10:17  22%    +  -

Ahojky..můžu se přidat??? dcerce byl ted diagnostikován williamsům syndrom :D

reagovat Alfabet 21.7.2012 13:31  5%    +  -

Dobrý den,
Provozujeme online poradnu, která se zaměřuje na problematiku SPUCH u dětí. Poradna funguje zdarma 24 hodin denně a najdete ji na adrese http://poradna.alfabet.cz. Mohou se na nás obrátit rodiče dětí se SPUCH, učitelé ale i další lidé, které zajímá tato problematika.

reagovat Firstovka 18.4.2012 20:29  40%    +  -

spratek1302: ahoj, založila jsem diskusi Děti s poruchou komunikace a jinými zdravotními problémy - Kolínsko. Můžeš za námi chodit, řešíme tady hodně vážnější logopedické vady a autismus. A co kdo chce. Rádi tě uvidíme ať jsi odkukoliv.

reagovat KIRIKOU 12.4.2012 15:13  100%    +  -

danielado: takže budu ubytovaná v Domu sester