OPARY A AFTY

Prosím poradte mi stále se mi dělají opary a afty, už nevím co s tím mám dělat a hlavně nevím co používat dále třeba po třech dnech používání vectaviru nebo jiných připravků¨.díky
30.12.2006

Diskusi založil(a) 30.12.2006 rakvinka

reagovat AlA 4.12.2017 12:43  5%    +  -

AlA: taky používám. Pomáhají mi hodně.

reagovat AlA 30.5.2016 10:22  5%    +  -

no opary na rtu mě taky pěkně štvou :( já používám herpesin a vectavir. Ale jeden z nich je úplně tragicky drahý nějak 250 Kč to stojí.

reagovat Mysicka31 27.6.2012 10:53  5%    +  -

Ahoj, taky mívám často afty. Byla jsem u všemožných lékařů, ale nikdo pořádně neví. Jeden říká, že to může reakce na nějaký druh potraviny či pití, druhý zase že je to špatnou životosprávou a třetí, že to je od zubů. A pak se v tom vyznejte :-)

reagovat anickadol1 6.3.2012 19:20  1%    +  -

Dobrý den. Na internete mi pomohli. Zkuste se zeptat taky. Nechci dělat reklamu , napište mi na mail - anickadol1@seznam.cz .

reagovat Michaela 28.1.2012 11:06  1%    +  -

Dobrý den děvčata jsem nemocná a udělala se mi opar . :'( moc mě to bolí :'( je to hrozně nepříjemné :(
Jestli někdo ví co bude účinně pomáhat ale pomáhat!! Tak se mi ozvěte na můj email : michael.simbova@seznam.cz

reagovat Jana 14.1.2011 13:18  1%    +  -

8354173124:

Můžu se zeptat jak se ten gel jmenuje a kolik stojí?? děkují moc

reagovat 8354173124 28.9.2010 18:07  5%    +  -

Dobrý den,ted jsem si přečetla vaše problémy.Také jsem trpěla na afty dost nepříjemné hlavně na jazyku a dásni,můžu vám říct,že jsem vyzkoušela od genciálofky po různé mastičky a nic mi nepomohlo.Před půl rokem jsem se dozvěděla o gelu který na to pomáhá,tak jsem to vyzkoušela a opravdu to pomáhá byla jsem překvapená je to i na pásové opary.Kdyby jste o tom chtěli vědět víc,tak můžete napsat Monika

reagovat alenka 14.8.2010 16:15  1%    +  -

milé vy všichni je pravda že aft v puse je známkou i možné leukemiie!dost me to vyděsilo.mám na dolním rtu zevnitř mega aft????