AUTISMUS

Vítám všechny, jejichž dětem byl diagnostikován dětský autismus, i ty které tato diagnóza zajímá a mají s těmito dětmi zkušenosti. Mému synu (7let) byl před dvěma lety diagnostikován dětský autismus.
Narodil se předčasně s více vrozenými vadami, do dvou let se vyvíjel sice s tělesným opožděním, ale mentálně vcelku normálně. Pak nastal stop vývoje řeči, co uměl postupně přestal používat, hračky používá k jiným účelům než jsou určeny, zajímají jej kolečka, zvukové hračky, hlasitá hudba s bubny, houpání na houpačce atd. V poslední době má neustálé změny nálady a hodně se vzteká a bouchá při tom nejraději do skla. Máte někdo podobné problémy?
3.8.2008

Diskusi založil(a) 3.8.2008 Cru

reagovat macka17 8.10.2014 18:09  5%    +  -

Dobrý večer, zdravím všechny diskutující. Jsem studentkou olomoucké pedagogické fakulty navazujícího magisterského oboru speciální pedagogika a přicházím k vám s prosbou o vyplnění dotazníku na moji diplomovou práci. Tématem mé práce je Analýza poskytování služeb rané péče osobám s PAS v jihomoravském kraji. Prosím tedy moc rodiče, kteří využívají služby rané péče v jihomoravském kraji, o vyplnění dotazníku. Dále prosím i ty, kteří ač jsou z jiných částí republiky, ale znají rodiče, kteří by mi dotazník mohli vyplnit, šiřte prosím dál. Budu všem moc vděčná za ochotu a pomoc. Přeji pěkné dny. Marcela

dotazník najdete na tomto odkaze:

https://docs.google.com/forms/d/1wEQUyTSm1hD5WaqgMWIR4Bpo2UUeMlyqjRzSlZUxdUQ/viewform

reagovat lendul* 28.3.2014 16:17  10%    +  -

Dobrý den, dovolte, abych Vám připomněla že se blíží 2.dubna, den kdy si celý svět připomíná Světový den autismu, i Česká republika se této akce letos opět zúčastní, proto prosím o zveřejnění propagačního plakátu k této akci. Děkuji L.Nováková

Vážené dámy, vážení pánové,