DÁRKY KE KULATINÁM...

Tak a je to tady... V tomhle roce bude mit pritel 30 a tata 70...Studuju, takze nemam na zadny velky darky, spis by to chtelo neco superoriginalniho...

Takze piste piste... Co jste dostali ke kulatinam? Co vas nejvic potesilo? Co jste dali ke kulatinam?A jakekoliv jine napady...Zajima me vsechno, klido i pro damy, pro pany... Treba se tu bude inspirovat i nekdo jiny:o)
16.1.2009

Diskusi založil(a) 16.1.2009 Genevieva

reagovat kikousek 28.5.2019 8:53  5%    +  -

Ja kupuji, nejake znackove obleceni na nejake dulezitejsi cislo u narozenin. :-) To vzdycky potesi.

reagovat Popeluše 8.5.2016 14:56  5%    +  -

Maminka dostala ke kulatinám a zároveň k výročí náádherný náhrdelník s prstýnkem s českými granáty. Taťka se vyznamenal. :)

reagovat Edwardino 23.9.2014 13:00  5%    +  -

Petruus: To není vůbec špatnej nápad :) Jak jsi to přesně zařizovala, kupovala jsi letenku jen jemu nebo jsi koupila dvě, ať si s sebou ještě někoho vezme? A u koho a kde letěl?

reagovat Petruus 17.7.2014 14:23  5%    +  -

Můj tata je hodně na zážitky, na věci si nepotrpí, takže jsem mu dala let balónem a byl to ten nejlepší kauf, co jsem mohla udělat, byl z toho tak nadšený, udělal za tu hodinu letu snad tunu fotek a vypráví o tom doteď, že to byl jeden z jeho nejlepších zážitků :)

Anonym 6.12.2013 22:33  1%    +  -

Dostal jsem od přítelkyně na Mikuláše košili s kravatou a měl jsem strašnou radost, protože jsem žádnej dárek vůbec nečekal :) Kupovala v galerii Harfa v obchodě Košile... mají tam vždy skvělej výběr a hlavně se mi ještě nestalo, že bych narazil na někoho, kdo by měl stejnou ať už košili nebo kravatu.

Anonym 29.8.2013 13:27  1%    +  -

tamicek: A kde nakupuješ?O víkendu jsme byli s chlapem na Freeportu na Hatích a nádherný obleky, košile a kravaty mají v obchodě Jerem

Anonym 15.3.2013 17:12  2%    +  -

tamicek: To ho ještě neomrzelo?

reagovat tamicek 11.3.2013 16:31  5%    +  -