DÁRKY KE KULATINÁM...

Tak a je to tady... V tomhle roce bude mit pritel 30 a tata 70...Studuju, takze nemam na zadny velky darky, spis by to chtelo neco superoriginalniho...

Takze piste piste... Co jste dostali ke kulatinam? Co vas nejvic potesilo? Co jste dali ke kulatinam?A jakekoliv jine napady...Zajima me vsechno, klido i pro damy, pro pany... Treba se tu bude inspirovat i nekdo jiny:o)
16.1.2009

Diskusi založil(a) 16.1.2009 Genevieva

reagovat Pamonika 10.8.2010 14:57  5%    +  -

Loni jsem koupila manželovi stolní fotbal, (byl to jeho klukovský sen), ve shopu www.emobchod.cz úspěch byl veliký v celé rodině ale i u známých a hlavně u dětí známých. :-)
Co jsem to tu pročítala, tak si hodně stěžujete na málo penízků. V tom obchodě mají hromady dárků které moc nestojí a jsou to fakt překvápka. Doporučuji!

reagovat Danan 31.7.2010 19:23  12%    +  -

K 50.narozeninám jsem manželovi nechala vypracovat jeho rodokmen. Mělo to veliký úspěch v celé jeho rodině.

reagovat gabriel 29.7.2010 21:57  5%    +  -

Je pravda, že jsem si nechala poradit slečnou na jiné diskuzi, ale k tomu jsou ty diskuze fakt dobré. Dříve jsem měla strašný problém s vybíráním dárku.. teď projedu pár diskuzí a hned mám z čeho vybírat:)

reagovat eliza79 29.7.2010 21:52  5%    +  -

téééda to byla rychlost šikulka.
podle mě super rešení :) doufám, že se bude líbit :)

reagovat gabriel 29.7.2010 21:27  5%    +  -

Tak jsem to našla. To pravé, co snad neurazí, jen potěší:) Našla jsem stránku s dárkovými koši, jmenuje se www.dobrykos.cz a našla jsem tam jeden přesně pro něj s dobrůtkama, které mu snad budou chutnat. A když ne, tak víno má rád stopro, takže to ho určitě potěší:)

reagovat eliza79 29.7.2010 21:04  5%    +  -

no tak pro tchána nějaký zážitek v takovém věku není nejlepší, to je fakt. aby z toho chudák neměl šok. to chce něco usedlejšího... tady asi nic moc vtipného nebo adrenalinového nepůjde :(
to pokud najdeš něco fakt dobrého, tak to sem pak hoď, to mě zajímá :)